Tuesday, August 31, 2010

GOODBYE SUMMER...կամ Ամառ 2010-ի ամփոփում...


Արդեն մթնեց ամռան վերջին օրը...Վերջ Ամառ 2010ն էլ գլորեցինք:

Էն էլ ոնց գլորեցինք... Բայց տխուր եմ ու ակամայից միտքս են գալիս Արամոի երգերից մեկից մի տող «Երանի աշունը ուշանար մի քիչ»....

Երանի ամառը երկարեր....Երանի վաղը առավոտ ստիպված չլինեի ժամը 8ին արթնանալ...ու սենց լիքը երանիներ են պտտվում գլխումս ու մտածում եմ իր վերջին ժամերը վայելող 2010-ի ամռան մասին...ինչ տվեց ինձ այն? Ինչ փոխեց իմ մեջ?

Մի խոսքով կարճ ու համառոտ ամփոփում եմ այս տարվա ամառը:
Հուլիսի կզբին խոսք գնաց ՌԴ` Կալինինգրադ, մեկնելուս մասին : Ափսոս չստացվեց:

Անձնականումս այս ամառ նկատվեց ԽԻՍՏ անկայուն վիճակ` բազում հիասթափություններ ու նոր սերեր,որոնց արդյունքում էլ բարեբախտաբար իմ մոտ առաջացավ ПОФИГИЗМ երևույթը: Սկսեցի ամենինչին թեթև նայել… и это только к лучшему!!! Ազատվեցի մի շարք հիմար կոմպլեքսներից… Մի խոսքով փոխվել եմ ժողովուրդ… Շատ չծավալվեմ…

Բայց իմ այս ամռան զարդերն եմ  համարում  2 կարևոր իրադարձություն:

1.Բլոգիս ստեղծումը...որը ինձ լիքը բան սովորեցրեց ու լիքը բան փոխեց իմ մեջ:

2.Եվրոպայում ուսումս շարունակելու համար մի միջազգային մրցույթի եմ մասնակցել...լիքը դասընթացներ միմիայն անգլերենով, հարցազրույց սկայփով, պաշտոնական Բանկետ-հանդիպում հովանավորող Նուֆֆիկի արտասահմանցի ղեկավարության հետ, և ի վերջո TOEFL CBT-ի հանձնում ու մինչև հիմա պատասխանների ենք սպասում բայց ես սավսեմ հւյս չունեմ , որ անցել եմ:(

Բայց էդ ինձ սավսեմ չի տխրեցնում, նաոբոռոտ ոգևորում ա որ մյուս տարի էլ ավելի լավ պարապած փորձեմ: Էդ սաղ միջոցառումները ինձ տվեցին շատ լավ ընկերներ , որոնք Երևանում են ու որոնց արդեն կարոտել եմ շաատ::::
Դէ էսքանն էր երևի էլի...չէ նենց չի որ էլ բան չի էղել....շատ բանա էղե...ուղղակի կարևոր էսքանն էի առանձնացրել...


Էհ մի 50 րոպեից աշունն արդեն էստեղ կլնի...Բոլորիդ հաճելի, ուրախ, ստեղծագործական ու անձնական վեևելքներով լի Աշուն եմ ցանկանում::::
Բայց նենց եմ ուզում ԲՂԱՎԵՄ- ԱՄԱՌ ПОСТОЙ-Մի քիչ էլ մնա!!!!!!!!!

Այս ամառվանից արդեն ձեր ArtR Blog-ի հեղանիկ:)

2 comments:

  1. Լավ էլ արդյունավետ ամառ էր, ինչպես հասկացա... Կարևորն էլ հենց դա է...

    ReplyDelete
  2. Ըհը ես հեչ չեմ դժգոհում... :) Համ էլ էդ ամենին + մի ահագին նիհարել եմ...լօօօլ

    ReplyDelete