Thursday, August 12, 2010

..:::"Просто ինքնաբուխ տողեր":::..

Վերջերս տխուր եմ... Չգիտեմ որ գրողնա ինձ կպե, որ մի սատանիստ մեղունա կծե կամ որ մի եսիմ ինչնա եսիմ ինչ արե բայց....տխուր եմ:. Լիքը լավ բաներ շուրջս անտեսելով նստում ու...տխրում եմ:. Կյանքիս վատ օրերն ու պահերն են հատ հատ գալիս աչքերիս առաջ:. Էն սաղ վատ  բաները , որ մի ժամանակ, կարծում էի թե, հիշողությունների կղզուց նետել եմ մոռացության օվկիանոս,սաղ լողալով հասնում են հետ` կղզի, ու .... տխրում եմ:.

Մեղավոր եմ...:. Հա, մեղավոր եմ , ու սաղ էդ մեղքերս հատ հատ խեղդում են...ամեն մեկը իր ձևով, իր չափով սպանումա ինձ...Ախր շատ վատ բաներ եմ արե...շատ եմ սխալվել...բայց  /գրեթե/ միշտ հասկացել ու ընդունել եմ սխալս:. Էդ մեղմացնումա չէ մեղքս???? Հա~::: Հաստատ մեղմացնումա.... Բայց մեկա ... Տխրում եմ:.

Ուզում եմ...:. Հա, ուզում եմ ՆԵՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆ խնդրել սաղ արածներիս ու հատկապես չարածներիս համար:. Ներողություն խնդրել շաաաաաաատ շատերից....
    ընկերներիցս , որ չեմ հասել, չեմ օգնել- կամ նեղացրել եմ....
    ընտանիքիցս, որ ստել եմ կամ վիճել եմ ու վշտացրել...
    քուրիկիցս...իմ փոքրիկ քուրիկիցս, որին անչաաաաափ սիրում եմ,բայց ցույց չեմ տվել սերս,որին էդքան նեղացրել եմ ու լացացրել....
ՆԵՐԵՑԵՔ...
Էն սաղ մարդիկ ում սիրել եմ,ում սիրում եմ կամ կսիրեմ
Էն սաղ մարդիկ ում ներել եմ,նեղացրել եմ ու վշտացրել
Էն սաղ մարդիկ ում թողել եմ,ում մերժել եմ ու կմերժեմ
 ու էն մարդիք որ սիրեցին, որ թողեցին , որ հեռացան....
.....ինձ Ներեցեք:.
Ես պարզապես էն եմ ինչ կամ...
ում համար լավ, ում համար վատ......
բայց թե էս եմ...ու չեմ փոխվի...
Ըդունում եք?-Սենց ընդունեք...
իսկ եթե ոչ ինձ ներեցեք:.
Просто ասեք որ ներում եք:.
Չներելով թեկուզ ասեք , գոնե մի քիչ թեթևանամ...
Երբ ներված ես թեթևանում ես չէ???Հա~...թեթևանում եմ ոնց որ...Բայց մեկա Տխրում եմ:.

Մտածում եմ...:. Հա~ մտածում եմ երևի Просто պեսիմիստությունսա էս վերջերս բռնել???:. Հա~.:::. Բռնելաաաա ու տխրում եմ:.Բայց թե մարդ ես....պատահումա...կանցնի...:::...

4 comments:

  1. shat lavana apri grox@...enqan nmana im vi4akin

    ReplyDelete
  2. Mersi gtahatanqi hamar.
    havata ed vichak@ jamanakavor@ u kancni...lav klni, petqa menak havatal u araj nayel;)

    ReplyDelete
  3. Es inchi hamar nerem qez, erb sirum em qez, sirum, du im odn es u jor@, es amen or, amen vayrkyan qo masin em tacum, ES SIRUM EM QEZ, ED MISHT HISHI

    ReplyDelete
  4. mi txrir.aynqan el mec sxal 4i.n82

    ReplyDelete