Saturday, August 21, 2010

Ես Կարեն չեմ- Արտուշ եմ :) վաաաաայ...

Այսօր Մեդվեդեվի Գյումրի այցելության առթիվ Գյումրիի կենտրոնական հրապարակում կազմակերպվել էր Հայկական Համերգ-Ռուսական շտրիխներով: Մենք էլ ընկերներով գնացել էինք տենաինք ինչ կա-չկա:
Համերգի իմ ամենասիրած պահին, երբ ելույթ էր ունենում Crazy պարային համույթի մանկական խումբը, իսկ իրանց ելույթները շատ եմ սիրում, որովհետև իմ (ոչ հարազատ բայց все же) պուճուր քուրիկը էդ խմբում ա պարում, ինձ մոտենում մի հատ նու գդե-տօ 32-36տարեկան  Ոստիկան(այսուհետ ոստ.) ու սենց մեղադրական տոնով սկսումա...

/ոստ/   - Բարև ձեզ:   (դե ես ընկերներիս հետ էի կանգնած)
/ես/       -Բարև:
/ոստ/   - Ընգեր անունդ Կարեն է?
/ես/      -Չէ, Արտուշ:
/ոստ/    - Ինչով ես կարող ապացուցես որ Կարեն չէ:
/ես/       -Դեե...... մոտս ոնց որ թե փաստաթուղթ չկա, բայց կռեդիտնի կառտչկես կարամ ցույց տամ վրեն անունսա գրած / արդեն բացում էր էդ վիճակը,  մի քիչ սկսում էի ծիծաղել/
/ոստ/    -Էս քարտն ինչիսա պետք?   /լօօօլ/
/ես/       -Վրեն անունս գրածա, նայի Արտուշ Ռուշանյան:
/Ոստ/  - Բայց հաստատ անունդ Կարեն չէ?
/ես/     - Չէ չէ հաստատ Արտուշ է:
/ընկերս/ - Ինչի ինչ է եղել?
/ոստ/   -  Այ որ անունը Կարեն լիներ` կիմանայիք ինչ է եղել, իսկ էսպես կարևոր չի: Բայց հաստատ անունը Կարեն չի?
էստեղ արդեն մեռաաաաանք....  ՈՍՏ ոստիկանը  թարս թարս նայեց ու գնաց:

Ուղղակի իմ մոտ ոստիկանության հետ խոսակցության առաջի դեպքն էր էս ու մեջս տպավորվեց: Ու հետաքրքիրն էն ա որ հրապարակում հարյուրավոր մարդկանց մեջ էդ Կարենամոլ ոստիկանը եկավ ինձ կպավ:Թե ասա խի հենց ես? зато ընկերներս էլ առիթ բաց չթողեցին ինց Կարենչիկ անվանելու ու էն էլ Խուլիգան Կարենչիկ:)
Դե իսկ եթե կա մեկը ով սկսեց կասկածել Կարեն եմ թե Արտուշ- խնդրեմ համոզվեք:








Քիչա??? Համեցեք Մեր տուն :)

5 comments:

  1. Էդտեղ պտի լինեիռ , որ տեսնեիր ԲԱՑԵԼը որն է :D

    ReplyDelete
  2. lavn er Kar jan!!Ohho sorry!!!!Art jan!!!:-)))

    ReplyDelete
  3. Es angamel qic tsnndyan vkayakand, tan hascen u eli kontakti liq@ baner, tox mardik gan u tesnen hianan....

    ReplyDelete
  4. ete inch vor mekin petq e ver@ nshvac tvyalnern inc asek-karoxa asem:)

    ReplyDelete