Thursday, March 3, 2011

Սա Արմենիքսն է, այստեղ Մենք Տանն ենք!

Ուշադրություն...
Կամաց կամաց հայաստանով մեկ տարածվում է նոր, նախադեպը չունեցող համաճարակ: Արմենիքս կոչվող այս երևույթը շատ կարճ ժամանակահատվածում ներթափանցում է կենցաղիդ մեջ, դառնում օրվադ անբաժանելի ու սպասված մասերից մեկը:Անգամ երբ համակարգչից հեռու ես ուղղակի չես կարողանում գեթ մեկ անգամ չայցելել Արմենիքսի Բջջային տարբերակը` http://armenix.mobi, որ տեսնես "ԻՆՉ ԿԱ,ՉԿԱ?'':
Մի խոսքով զգուշացեք շատ ուժեղ ու շատ լաաաաաավ վիրուսա տարածվում: :D
Իսկ իրականում  Արմենիքս-ը առաջին հայկական միկրոբլոգային համակարգն է, որն իրենից ներկայացնում է մեծ ու համերաշխ ընտանիք` իր ավանդույթներով ու թեմաներով:: Չէ լուրջ եմ ասում, շատ ջերմ, շատ հաճելի, լիցքաթափող ու միարժամանակ լուրջ ու խելացի մթնոլորտ է տիրում Արմենիքս-ում:
Ճիշտ է Արմենիքսում գրանցվել եմ մի քանի ամիս առաջ, եթե չեմ սխալվում Հոկտեմբերին, բայց ակտիվացել եմ այնտեղ մի քանի օր առաջ, ու էն մի քանի տող վերև նկարագրված "վիրուսը" ինձ շատ ուժեղ կպելա:)
Կարճ ասած խոսքերն ավելորդ են ուղղակի պետք է փորձել ու վայելել :)
Չմոռանամ ու խորին շնորհակալություններս հայտնեմ Արմենիքսի ադմինիստրացիային: Անչափ շնորհակալ ենք, որ մեզ համար ստեղծեցիք այս վիրտուալ տունը: Այո ԱՐՄԵՆԻՔՍԸ ՄԵՐ ՏՈՒՆՆ Է: Ու համոզված եմ էս խոսքերիս տակ շատ շատերը կստորագրվեն:

8 comments:

  1. Շնորհակալություն :)

    ReplyDelete
  2. հիհի :Դ ճիշտ որ, ապիս :)
    վարակակիր մանդարին :D

    ReplyDelete
  3. այոոոոոոոոոոոոոոոոո....Ապրես, ստորագրում եմ ;)

    ReplyDelete
  4. :)))))))) խնդրեմ, ես եմ բոլորիցդ շնորհակալ

    ReplyDelete
  5. այոս,, ես էլ եմ ստորագրվում:Ճ

    ReplyDelete
  6. ես էլ եմ ստորագրում ;;)

    ReplyDelete