Friday, March 18, 2011

.:::.Մի վեբ ծրագրավորողի բլոգ.:::.

Ողջույն ընթերցող ջան ;) Այսօր ուզում եմ Ձեզ ներկայացնել "Մի վեբ ծրագրավորողի բլոգ"-ը: Բլոգի հեղինակը Վարդան Գրիգորյանն է, ով որոշ սոց ցանցերում ավելի հայտնի է AJMikzer նիկով: Հիանալի վեբ ծրագրավորող, բլոգգեր, ցանցային ադմինիստրատոր, հաղորդավար, (մնում էր ավելացնեինք սպառծմեն, կոմսոմոլ և այնլ և այնլ) Վարդանին ես վերջին 2 օրում բացահայտեցի նաև որպես բավականին տաղանդավոր բանաստեղծ: Նրա ստեղծագործ էության արդյունք հանդիսացող "Սիրահարվել եմ", "Կանգնիր Ժամանակ", "Պատկերացրեք", "Վերադառնում եմ" բանաստեղծություններն անտարբեր չեն թողնի ոչ մի ընթերցողի: Բլոգում տեղ են գտել նաև Բլոգինգային նյութեր, Խորհուրդներ, Հոդվածներ, Google գործիքներ, Մտորումներ և այլն: 
Կարծում եմ այս բլոգն այն դեպքերից է որի մասին պետքէ քիչ խոսել, բայց որը ուղղակի անհրաժեշտ է կարդալ: Վայելեք`
"Մի վեբ ծրագրավորողի բլոգ" :

Հաճելի օր ձեզ! :)

No comments:

Post a Comment