Wednesday, March 9, 2011

.:::.Շուշան Շատիկյանի Օրագիրը.:::.

Սիրում ես կարդալ ուրիշի օրագրերը? Կարդա~, խնդրե~մ... Շուշանի Օրագիրը բաց է բոլորի համար ;)
Այստեղ կգտնեք ոչ միայն Շատիկյանի նյութերը այլև Համո Սահյանի, Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի, Ֆեդերիկո Գարսիա Լորկայի ու Հանս Քրիստիան Անդերսենի գրական ժառանգություներից: Օրագիրը իմ կողմից ամենաշատ կարդացվող բլոգերից է, որի Պոեզիայի ժամերն ինձ առանձնակի հոգեհարազատ են: 
 Սիրում եմ երբ սիրուն են գրում, ճիշտ ժամանակին, չափի մեջ բայց շատ դիպուկ մեկնաբանությամբ: Այ Շուշանի Օրագիրը հենց էդ դեպքն ա: Նյութերը կարդացվում են շատ հեշտ ու արագ, այսինքն` սա Բլոգ է բոլորի համար: Էստեղ հետաքրքիր նյութեր կգտնվեն թե լուրջ մարդկանց համար, և թե անլուրջների, թե միայնակ սրտերի և թե զույգերի...
Էհ... ես սենց հա էլ կարամ գրեմ...բայց ավելի լավ կլինի մեկ անգամ կարդաք` համոզվեք, քան ասենք հազար անգամ լսեք: Այնպես որ չենք հապաղում` միանգամից սեղմում ենք ԱՅՍՏԵՂ ու վայելում Շատիկյանի գլուխգործոցները :D

1 comment:

  1. Շաաաաաատ մերսի,Արտ ջան: Սիրում եմ էլի ճաշակով մարդկանց :))))))))))))))))))

    ReplyDelete