Saturday, October 2, 2010

Վերադարձ

02 Հոկտեմբեր 2010:Սեպտեմբերն առանց Կոմպ գլորած, բայց և այնպես Կոմպս վերանորոգած, Eset Smart Security 4-ս update արած,Odnoklassniki.ru-ից ջնջված, ՀՊՃՀ գմ-ի լոկշությանը համակերպված,անձնական պլանում էլ ավելի մեծ ՇԻԼԱՇՓՈԹ սարքած, հորաքրոջս աղջկա ծծնունդը հլը չշնորհավորած /ծնունդն էսօր ա:)/ մեկ էլ հլը չթրաշվաշ(բայց պատրաստվում եմ էսօր թրաշվել) վերսկսում եմ ArtR blog-ով զբաղվել : Ասեմ որ դադարս պայմանավորված էր համակարգչիս  ՄԱՅՐԱՏԱԽՏԱԿի (mainboard,motherborad etc.) հանկարծակի փչանալու որոշմամբ: Էս ընթացքում բավականին գրելու թեմաներ կային ,չէ դաժե շատ շատ գրելու թեմաներ եղան ու էնքան շատ որ հիմա չեմ էլ հիշում թե որ մեկը գրեմ: Ինչևէ մենք վերադարձանք, համոզված լինելով որ ոչ մեկ էլ չէր կարոտել, բայց թե պետքս էլ չի մեկա գրելու եմ:Հա ի դեպ Մոտ մի շաբաթ առաջ բլոգիս հասցեին առաջին անկեղծ կրիտիկան լսեցի Լուսինե Աթանեսյանից, որը հնչեց մոտավորապես այսպես
"""Արտ բայց գիտես բլոգիդ մեջ մի քանի ապուշություններ ունես գրած""...ԷԷԷԷհ Գիտեմ Լուս ջան գիտեմ....մարդ ես պատահում ա մեկ մեկ:)

Ճիշտն ասած մտածում էի թե էս դադարից հետո բլոգինգը կթարկեմ,էլ հավես չեմ ունենա ինչ-որ բան գրելու և այլն,բայց չէէէ....չեմ կարա...Բլոգինգը նառկոտիկի պես մտելա մեջս...թարկելն անհնարա երևի...Վոբշմ շատ գլուխներդ չտանեմ: Հա ի դեպ լիքը լիքը մերսիներ էն բոլոր մարդկանց ովքեր էս սեպտեմբերի ընթացքում այցելել են բլոգս...մոտ 1200 այցելություն...կարծում եմ չթարմացվող բլոգի համար վատ չի:)
Լավ մնացեք:
P.S.  Կարոտել էի:

No comments:

Post a Comment