Friday, April 8, 2011

Մեծ քայլեր փոքր քաղաքում...



Այսօր` Ապրիլի 8ին, Գյումրիում երիտասարդական մտերմիկ միջավայրում Ռոքային Բում էր:!!!
Նվագում էին մեր դասընկերները: Սկսնակ երաժիշտներ, որոնց հաստատ մեծ բեմեր են սպասում:
Գյումրու համար նման հավաքույթները բավականին մեծ իրադարձություն կարելի է համարել,, քանզի
այսօր մեր երիտասարդության մեծ մասը զբաղված է "օր գլորելով", որը հաստատ ինչ-որ օգուտ, պրոգրես չի բերի, իսկ էն ակտիվ մասը որն էլ փորձում է որևէ բնագավառում աճել, հանդիպում է խոճընդոտների ու խնդիրների: Այսօրվա դեպքում մեր երաժիշտների թիկունքին կանգնած էր հարգարժան Տիգրան Պետրոսյանը, ում շնորհիվ էլ ունեցանք բավականին որակյալ տեխնիկա ու հարմար միջավայր, որի համար իմ և ընկերներիս կողմից մեր մեծ Շնորհակալությունն եմ հայտնում:
Նվագում էին Էդուարդ  Մաջարյանը և Ռազմիկ Հովհաննիսյանը, իսկ իր գեղեցիկ կատարմամբ բոլորիս զարմացրեց Տիգրան Բարսեղյանը: Շնորհակալ եմ տղերք ջան:
Կարճ ասած` հաճելի միջավայր, սկսնակների համար բավականին որակյալ երաժշտություն ու լիքը լիքը դրական էմոցիաներ: Մնացածը վայելեք ինքներդ!
Ու իհարկե չեմ կարող խորին շնորհակալությունս չհայտնել Կարինե Գուսարենկոին գրառման գրաֆիկական մասն ապահովելու համար ;)



2 comments:

  1. Արտ ինձ շատ հետաքրքիր էր կստանաինք էնտեղ մի վիճակ, որը հիմա չեմ ուզում բառերով նկարագրել. ու զգացի որ ռեալ է նույնիսկ մեր փոքրիկ քաղաքում մեծ քայլեր անել. մեծ քայլողներ շատ ունենք, բայց ցավոք իրանք քայլել սովորել են հիմնականում մեր քաղաքից դուրս, զրկելով մեզ առաջին քայլը տեսնելու բերկրանքից, իսկ այսօր ինձ թվում է մենք մի շատ կարևոր բան տեսանք!!! տեսնենք տեսնենք շարունակականությունը պիտի լավ ապահովենք, սա մեր քաղաքին շատ է պետք.

    ReplyDelete
  2. Ես էլ նույնը զգացի, ու համքզված եմ, որ տղեքը այսպես շարունակեն հաստատ Գյումրին իրանցով էլ կհպարտանա ;)

    ReplyDelete