Wednesday, November 17, 2010

Students Day 2010!!!

Congratulations Guys -Today is OUR DAY! 
The Day of Students all over the world!

Այո այո այսօր մեր` ուսանողների, միջազգային օրն է: Ու անկախ նրանից թե որտեղ ես ապրում ինչ նախասիրություններ ու գործեր ունես ԴՈՒ` ՀԱՐԳԵԼԻ ՈւՍԱՆՈՂ, ուղղակի պետք է նշես այս օրը: Նշես յուրովի` քո ու ընկեներիդ ուզածով: Այսօր ուսանողներին անհրաժեշտ է կտրվել համալսարանական անց ու դարձից, մոտ մի ամսից սկսվող զաչոտ-քննությունների մասին մտածմունքներից ու պետք է ուրախանալ:
Այս հիասքանչ տոնի առթիվ ՄԵՐ ՀԱՅ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ԿՑԱՆԿԱՆԱՄ`
  1.  Ինչքան էլ հայ ուսանողության ճնշող մասը սովոր ա փողով քննություն ստանալու,բայց ВСЕ ЖЕ ես կցանկանամ ՉԿԱՇԱՌՎՈՂ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ:
  2. ուսանողների սովորող փոքրամասնությանը կցանկանամ ԱՐԴԱՐ ՄՐՑԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ԱՆՎՃԱՐ ՏԵՂԵՐԻ ՀԱՄԱՐ:
  3. Ձմեռա գալիս, ցուրտ ա արդեն ՏԱՔ ԼՍԱՐԱՆՆԵՐը չեն խանգարի:
  4. ԱԿՏԻՎ, ՀԱՎԵՍՈՎ, ՀԱՍԿԱՑՈՂ, ԽԵԼԱՑԻ ՀԱՄԱԿՈՒՐՍԵՑԻՆԵՐ:
  5. Ու պարզապես բոլոր առումներով ԱԿՏԻՎ ՈՒՍԱԱՆՈՂԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔ:
Հայաստանում` մասնավորապես Երևանում, ուսանողների օրը ինչ-որ գլոբալ միջոցառմամբ նշվում է,ինչքան տեղյակ եմ համերգային ծրագիր է կազմակերպված(կներեք մանրամասներին ծանոթ չեմ ու ձեզ այդ հարցում ավելի շատ Երևանի քաղաքապետարանից կօգնեն;): Դե իսկ առանձին խմբերով համոզված եմ որ կնշեն յուրաքանչյուր ակտիվ ուսանող:
Իսկ Գյումրիում ինչքան էլ երիտասարդության պասիվություն լինի,բայց նման առիթները ոչ ոք բաց չի թողնի համակուրսեցիների հետ ուրախանալու: Գյումրիի ԲՈւՀ-երից մեծ մասում ուսանողները Դասից Փախել եեեեե~ն: Գնացել են ման գալու, ուրախանալու ու պարզապես լավ ժամանակ անցկացնելու: Դե իսկ ես :( Ես այսօր առավոտյան ջերմություն ունեի ու չկարողացա միանալ համակուրսեցիներիս :((( Բայց Ուսանողների Միջազգային Օրը գյումրեցի ուսանող Արտուշ Ռուշանյանի համար դեռևս կորած չի: Այսօր երեկոյան մտքեր ունեմ տժժժալու այսօրվա առթիվ կազմակերպված ուսանողական PARTYում: Արդեն 4 բաժակ մալինայով թեյ եմ խմել ու 2 հատ coldrex հուսալով որ մինչև երեկո մի քիչ գոնե կլավանամ ու կկարողանամ միանալ Գյումրիում շատ հազվադեպ կազմակերպվող Partyներից մեկին::))))Հուսով կապաքինվեմ ու ժամը 19:00-ից հետո կլինեմ այ այստեղ`


Եվս մեկ անգամ շնորհավորում եմ բոլորիդ ու մաղթում եմ հաճելի ժամանց հաճելի մարդկանց հետ: Ուրախացեք` ՀՈ ԱՄԵՆ ՕՐ ՁԵՐ ՏՈՆԸ ՉԻ???

No comments:

Post a Comment