Thursday, July 15, 2010

my 1st post :)))))

.....loooool.....
Վերջապես: Խելքս գլուխս եմ հավաքել /հուսով եմ երկար ժամանակով/ ու վերջապես ԼՐՋՈՏ բլոգ որոշեցի բացել: Դե մի անգամ էլի փորձել էի ուժերս բլոգինգում ու , ցավոք, բլոգս շատ կարճ ժամանակում դարձել էր ՍԻՐԱՅԻՆ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՍ գերին, որը ՍԹՐԵՍՍԼԵՍՍ վախտերս ինձ բեսամպտ նեռվայնացնում էր ու շուտով խեղճ բլոգս իր արարչի դաժան ձեռքով հեռացվեց համացանցից:
Հիմա էս բլոգս արդեն շաաաաատ եմ սիրում, որովհետև 2 օրա արդեն CSS-ի ու HTML-ի մարգերն ընկած սրա ՁԻզայնի վրա եմ տառափում:
Էլ ինչ ասեմ??? Էս անգամ շաաատ ոգևորված եմ ու հուսով եմ կբաշարեմ հաստատվել ՀԱՅ ԲԼՈԳԻՆԳԻ <<ԴԱԺԱՆ>> ասպարեզում: Դե ինձ հաջողություն ձեզ էլ համբերություն:::

Էս վիդեոն էլ նվեր բոլոր բլոգերներին , հատկապես իմ նման սկսնակներին...../բայց վերջն են էս 2ը...լօլ/............

allready your` ARbloger

No comments:

Post a Comment