Tuesday, July 27, 2010

Մեր Սիրո Աշունը

Ասում են ԱՇՈւՆԸ մահն է ընթացիկ տարվա,
Ու մի տեսակ տխրություն է բերում աշխարհի վրա,
Բնությունը մեռնում է,թևաթափ լինում,
Թռչունները թողնում են մեզ ու հեռանում:

Ասում են ՍԵՐԸ նոր կյանք է տալիս,
Սիրո հետ ուրախն ու բարին է գալիս,
Շուրջդ ամենինչ ծաղկել է սկսում…
Դրականն ու լավն են միշտ քեզ ուղեկցում:

Մեր սերը սկսվեց աշնան հետ մեկտեղ:
Ու սերն այդ ինչպես փոթորիկ ահեղ
Մի վայրկյանում իմ կյանքը փոխեց,
Ես մեռա,իմ տեղը ուրիշ մարդ ծնվեց:

Հիմա աշունը քեզ է հիշեցնում…
Այն կյանք է ինձ տալիս, ապրեցնում է ինձ:
Հիմա աշնան ամեն մանրունքում
Ես քեզ եմ փնտրում,դու շատ պետք ես ինձ:

Անտերև ծառերն արդեն մերկացել են,
Իսկ սիրտս սիրով է լցվել, ու դեռ կլցվի:
Աշունն ու Սերը իրարից շատ տարբեր են`
Բայց մեր սիրո աշունը թող միշտ կրկնվի:
                          
P.S. Նու հա կարոտում եմ քեզ...մեկ մեկ դաժե շատ եմ կարոտում, բայց թե ինչ արած??? (((                                                                                 

5 comments:

  1. De jamanakin inqna vogevore vor es votanavor@ grel em-bayc hima iran cher nvirvac :(

    ReplyDelete
  2. de tenc iranov vogevorvac sharunaki

    ReplyDelete
  3. Erevi chka aveli gexecik u romantik shrjan mardu kyanqum,qan ashnan@...

    ReplyDelete
  4. ashunn inqnin shat romantik e ir andzrevnerov u gunexutyamb...bayc es karcum em siraharvac srti hamar exanak@ kap chuni:)

    ReplyDelete