Friday, August 27, 2010

KAMOBLOG DISCO PARTY!!!!!


Ուշադրություն!!!!!!
Սույն թվականի Հոկտեմբերի 9ին Գիզա ակումբում տեղի կունենա 2010-ի ամենաթեժ,ամենագունեղ,ամենագժական և ընդհանրապես ամենա ամենա KAMOBLOG DISCO PARTY:
Կազմակերպիչները` մասնավորապես Կամո Թովմասյանը, խոստանում են անմոռանալի ժամանց և նախադեպը չունեցող շոու ծրագիր: Երեկոյի ընթացքում ձեզ հետ կլինեն հայաստանի ամենահայտնի ու սիրված DJ-ներից մի քանիսը, ինչպես նաև իրենց կենդանի կատարումներով կուրախացնեն հայկական էստրադայի բավականին մեծ աստղաբույլ:
Ուղիղ կեսգիշերին ներկաները կնշեն Kamoblog.am կայքի 2 ամյակը: Որից հետո Դիսկոն կդառնա Տեխնո, 1:30-ից սկսած Էլեկտրո միքս: Մի ոսքով հաճելի մթնոլորտն ու անմոռանալի երեկոն ապահովված է: Ավելի մանրամասն տեղեկություններն Kamoblog.am-ում:
Իմ համար սենց ա` մինչև էս պահը ամենինչ հրաշալիա, կարդում ես ու քեզ արդեն պատկերացնում էդ երեկոյի մասնակից մեկ էլ ՀՈՓ~~~~~~   կարդում եմ մի արտահայտություն որը դեմքիս ժպիտից հետք անգամ չի թողնում!
22+: :((((((((( Բայց խիիիիիիիի????Խի 22 և ոչ 18??? :( Լավ հիմա մենք որտեղից 18 տարեկան Կամո Թովմասյան ճարենք որ մեր համար էլ 18+ DISCO NIGHTը կազմակերպի???ԱՆԱՐԴԱՐԱ!!!!
  Ինչևիցե բոլոր նրանց ովքեր ներկա կգտնվեն այդ շքեղ EVENT-ին մաղթում եմ բարի ու շաաաաատ ուրախ ժամանց: Իսկ կազմակերպիչներին` Կամոյի գլխավորությամբ մաղթում եմ անսպառ էներգիա,ստեղծագործական անսահման երևակայություն և մեեեեծ հաջողություն սկսած գործը ավարտին հասցնելու բարդ գործընթացում``` "Կամ ջան ДЕРЖИТЕСЬ!!!! Հայ ազգը ձեր հետ ա""":

P.S. անպայման նայեք պոստի սկզբում տեղադրված , իմ կողմից պատրաստված ֆլեշ-բաննեռը և Kamoblog-ի գործընկեր Aram!x-ի պատրաստած այ այս վիդեոն`




No comments:

Post a Comment